Altijd toegang tot de juiste informatie
Hoe structureer je een grote hoeveelheid informatie? En hoe zorg je dat de juiste werknemers op het juiste moment, in de juiste vorm toegang hebben tot deze informatie? Met slimme en tijdbesparende IT-oplossingen en (multifunctionele) printers automatiseer je jouw documentatie. En creëer je een efficiënte workflow. RDC Zuid-Holland helpt je verder.
Lokale partner, internationale expertise
RDC Zuid-Holland is al 35 jaar expert in IT- en documentoplossingen. Kiezen voor ons betekent: de flexibiliteit van een lokale organisatie en de expertise van internationaal marktleider Ricoh.
Altijd dichtbij
Ons kantoor is gevestigd in Sliedrecht. Nabij Dordrecht en midden in de regio Zuid-Holland. Onze experts komen ook écht uit deze regio. Dat betekent: persoonlijk advies en snelle, vakkundige service bij jou in de buurt.
Onze expertise
Als organisatie in het midden- en kleinbedrijf kun je bij RDC Zuid-Holland terecht voor slimme kantooroplossingen voor onder meer printen en online samenwerken. Ook helpen we je snel en foutloos documenten maken met documentautomatisering. Daarnaast vind je bij ons een ruim assortiment aan kantoor- en facilitaire producten.
Ontdek de voordelen
Van multifunctionele printers en digitale factuurverwerking tot innovatieve softwareoplossingen. Stroomlijn je informatie- en documentstromen, samen met ons team in Sliedrecht. Jouw voordeel:
- Significante kostenbesparing
Verbeter je (digitale) workflow met passende soft- en hardware. - Hogere productiviteit
Werk slimmer en effectiever (op afstand), met apparatuur die altijd werkt. - Maximaal gemak
Al onze oplossingen zijn eenvoudig en intuïtief in gebruik. - Tevreden medewerkers
Perfect werkende apparatuur en software-oplossingen verhogen het werkplezier.
Regionaal betrokken
Ons team heeft hart voor de regio. Daarom sponsoren we verschillende goede doelen en verenigingen. Mooie initiatieven die op onze steun kunnen rekenen.
Oog voor het milieu? Recycle je cartridge!
Ons team heeft hart voor het milieu. Daarom proberen we verspilling te voorkomen en beperken we ons energieverbruik. Een goede balans vinden tussen onze economische, maatschappelijke en ecologische doelstellingen. Dat is waarvoor we ons inzetten. Help eenvoudig mee, stuur je oude (Ricoh-)tonercartridge naar ons op. Neem contact op voor meer informatie.
Vrijblijvend kennismakingsgesprek
Meer informatie of vrijblijvend kennismaken? Neem contact met ons op via 0184 43 30 88 of info@document-center.nl. Of vul het contactformulier in. Dan ontvang je zo snel mogelijk reactie.