Uw processen een boost geven?

Uw processen een boost geven?

Ricoh’s multifunctionele printers (MFP’s) met Smart Operation Panel brengen gebruikersvoordelen die uw operationele processen een boost geven.

Om extra opties toe te voegen die uw productiviteit verhogen heeft Inepro een embedded oplossing ontwikkeld voor het bedieningsscherm.

De gebruiksvriendelijke en eenvoudig te bedienen interface voor flexibel en veilig printen, kopiëren en scannen biedt daarnaast ook nieuwe functionaliteiten zoals een geïntegreerd tijd- en aanwezigheidsregistratiesysteem, swipe, aan te passen achtergrond en kleuren en een zelfservice voor het registreren van een gebruikerskaart.

 

Veilig en flexibel printen, kopiëren en scannen

Met behulp van de nieuwe grafische gebruikersinterface assisteert Inepro’s DocuPRO bij het reguleren, managen en beveiligen van documentstromen zoals printen, kopiëren en scannen. De Embedded Client voor Ricoh’s MFP’s verhoogt de veiligheid door de verschillende ID-opties waarmee printdocumenten via handmatige log in, een vingerafdruk of kaart moeten worden vrijgegeven.

Flexibel printen wordt mogelijk gemaakt door de cloud printoplossing, waarmee documenten verstuurd of geüpload kunnen worden vanaf elk mobiel apparaat en uitgeprint kunnen worden binnen uw organisatie. Een andere flexibele en veilige printoplossing is FollwMe&You, waarmee een verstuurde printopdracht vanaf elke printer in dezelfde groep van apparaten vrijgegeven kan worden. Ideaal wanneer een Multi Functionele Printer (MFP) niet beschikbaar is.

 

Printen met hoge beschikbaarheid

In elke hoogproductieve organisatie, groot of klein, kan een niet werkende printer ongewenste situaties opleveren zoals een onverwachte extra werklast voor uw support- of helpdesk of een cruciaal verlies van productiviteit. Voor organisaties, die zwaar leunen op maximale print uptime, maakt DocuPRO het mogelijk voor gebruikers om door te werken wanneer de netwerkconnectie tijdelijk niet beschikbaar is.

 

Nieuwe functionaliteiten zoals een geïntegreerd tijdregistratiesysteem

De  Embedded Client voor Ricoh maakt het mogelijk om in- en uit te checken via de Multi Functionele Printer. Deze data kan vervolgens via DocoPRO software worden geëxporteerd ten behoeve van uw tijd- en aanwezigheidsadministratie. Met de nieuwe op Android gebaseerde interface voor Ricoh kunnen veel taken afgehandeld worden zonder tussenkomst van een service- of supportdesk. De Embedded Client voor Ricoh faciliteert namelijk de selfservice optie om een eigen gebruikerskaart te registreren. Daarnaast kunnen met de customize-functie de achtergrond en kleuren aangepast worden in lijn met de eigen huisstijl. Ook swipen is een nieuwe optie om verschillende commando’s in gang te zetten.

 

Wilt u meer weten wat deze oplossing voor uw organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op.

 

Delen via social media
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.